Klacht Flixbus: Geld onrechtmatig van rekening gehaald

Klachtnummer
# 281938
Gebruiker
DelailahK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben begin november met de bus naar Londen gegaan. Heb toen via internet een retourtje van 58 euro gekocht.
Gister keek ik op mijn internet bankieren en zag ik dat niet alleen 59 euro met iDeal was betaald maar ook 89 euro waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. Er is dus 89 euro teveel betaald en die wil ik natuurlijk terug.

Heb direct met Flixbus gebeld en kreeg te horen dat dit minimaal 2 weken gaat duren. Hier ga ik niet mee akkoord en ik zal dan ook verdere stappen moeten ondernemen mocht ik de 89 euro niet ontvangen binnen 2 werkdagen.

Mvg

De oplossing

Geld ontvangen binnen 2 werkdagen. Zonder ga ik alle gemaakte kosten en tijd in rekening stellen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flixbus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen