Klacht Flixbus: Na anderhalf jaar nog steeds geen geld terug

Klachtnummer
# 560866
Gebruiker
FlorisL
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Door de corona pandemie heb ik mijn reis moeten annuleren. Na 3 maanden emails sturen, genegeerd worden en uiteindelijk met de service chatten, heb ik een voucher gekregen. Inmiddels was bekend gemaakt dat je ook recht kreeg op geld terug. Ik heb in het anderhalf jaar daarop emails gestuurd om te vragen om de voucher om te zetten in geld. Deze emails werden soms beantwoord, waarin vaak om extra informatie werd gevraagd. Beantwoorde ik deze emails, dan werd ik vervolgens genegeerd. Inmiddels is mijn voucher verlopen, hoewel ik binnen legale termijn om mijn geld terug vroeg. Ik heb geen boekingsnummer meer, aangezien dit alleen gegeven werd in een email die ik niet meer heb omdat het mailaccount dat origineel werd gebruikt verwijderd is. Wel heb ik nog de tickets, in pdf vorm, met het bestelnummer, en een kopie van de email waarin ik mijn voucher heb gekregen. Via de website van flixbus zelf kan ik niet om hulp vragen, omdat ik daarvoor een boekingsnummer nodig heb.

De oplossing

Een passende oplossing is het terugstorten van het geld van mijn voucher.

7 reacties

  1. Auteur
    FlorisL
    Datum
    Ik ben nogsteeds niet geholpen.
  2. Auteur
    FlorisL
    Datum
    Nogsteeds wacht ik op een reactie van flixbus
  3. Auteur
    FlorisL
    Datum
    Ik heb nogsteeds geen antwoord van flixbus
  4. Auteur
    FlorisL
    Datum
    Na bijna een maand is mijn klacht nogsteeds niet beantwoord
  5. Auteur
    FlorisL
    Datum
    Mijn probleem is nogsteeds niet behandeld
  6. Auteur
    FlorisL
    Datum
    Na bijna een maand heeft Flixbus nog geeneens contact opgenomen, of deze überhaupt behandeld.
  7. Auteur
    FlorisL
    Datum
    Nogsteeds heeft flixbus geen contact opgenomen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Flixbus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen