Klacht Flixbus: Na anderhalf jaar nog steeds geen geld terug

FlorisL

Door de corona pandemie heb ik mijn reis moeten annuleren. Na 3 maanden emails sturen, genegeerd worden en uiteindelijk met de service chatten, heb ik een voucher gekregen. Inmiddels was bekend gemaakt dat je ook recht kreeg op geld terug. Ik heb in het anderhalf jaar daarop emails gestuurd om te vragen om de voucher om te zetten in geld. Deze emails werden soms beantwoord, waarin vaak om extra informatie werd gevraagd. Beantwoorde ik deze emails, dan werd ik vervolgens genegeerd. Inmiddels is mijn voucher verlopen, hoewel ik binnen legale termijn om mijn geld terug vroeg. Ik heb geen boekingsnummer meer, aangezien dit alleen gegeven werd in een email die ik niet meer heb omdat het mailaccount dat origineel werd gebruikt verwijderd is. Wel heb ik nog de tickets, in pdf vorm, met het bestelnummer, en een kopie van de email waarin ik mijn voucher heb gekregen. Via de website van flixbus zelf kan ik niet om hulp vragen, omdat ik daarvoor een boekingsnummer nodig heb.

Een passende oplossing is het terugstorten van het geld van mijn voucher.

FlorisL
    Ik ben nogsteeds niet geholpen.
    FlorisL
    Nogsteeds wacht ik op een reactie van flixbus
    FlorisL
    Ik heb nogsteeds geen antwoord van flixbus
    FlorisL
    Na bijna een maand is mijn klacht nogsteeds niet beantwoord
    FlorisL
    Mijn probleem is nogsteeds niet behandeld
    FlorisL
    Na bijna een maand heeft Flixbus nog geeneens contact opgenomen, of deze überhaupt behandeld.
    FlorisL
    Nogsteeds heeft flixbus geen contact opgenomen

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Flixbus?