Klacht Flixbus: Onbehulpzame klantenservice wil geldig tegoed niet in mindering brengen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378672
Gebruiker
G3J
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Van een eerder geannuleerd ticket had ik een tegoedbon. Deze was geldig tot eind augustus 2019. Bij mijn boeking in mei wou ik gebruik maken van dit tegoed, maar kreeg ik een foutmelding en is uiteindelijk het tegoed niet in mindering gebracht en het onjuiste bedrag afgeschreven van mijn creditcard.

De oplossing

Het openstaande tegoed alsnog in mindering brengen op mijn boeking en dit bedrag terugstorten op mijn creditcard.

3 reacties

  1. Auteur
    G3J
    Datum
    Helaas geen reactie van de klantenservice van Flixbus...
  2. Auteur
    G3J
    Datum
    Oneerlijk bedrijf en onbehulpzame klantenservice.
  3. Auteur
    G3J
    Datum
    Met de klantenservice kom ik niet verder. Ik zal rechtstreeks contact opnemen met de CEO om bij hem mijn beklag te doen en met mijn bank om de creditcardbetaling te laten corrigeren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G3J
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Flixbus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen