Klacht Flixbus: Schandalig gedrag van flixbus chauffeur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 423653
Gebruiker
NLmoeder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goede morgen,middag,avond,
Bij deze wil ik graag een melding /klacht indienen over flixbus chauffeur in Frankrijk.
Helaas is mijn klacht te lang en te uitgebreid dat hij hier niet past helaas.
7 februari is.mijn 19 jarige dochter vanaf Utrecht naar Parijs bercy met flixbus 800 gereisd.
Ze had een lege honden bench en een sporttas bij haar, voor de bench moest ze € 9 euro betalen.
In Parijs bercy heeft ze circa 3 uur gewacht op de volgende bus flixbus 783 richting Braga Portugal.
De bus chauffeur weigerde haar.mee te nemen met de lege honden bench want hij zei dat die te groot was, hij heeft haar daar achtergelaten, hij is gewoon weggereden !!!!
Als u de uitgebreidere klacht wilt ontvangen hoor ik het graag van u.
Ik heb deze klacht naar flixbus nl ,fr,de en p gestuurd ook naar diversen kranten in Nederland en Frankrijk , de nederlandse en franse ambassades, televisie programma's in nederland en op diversen pagina's op Facebook gepost.
Ik hoop dat u als flixbus maatschappij dit voorval serieus gaat bekijken en zeker het personeel want nu is het toevallig mijn 19 jarige dochter die dit overkomt , maar dit had, mag en kan niemand welke leeftijd of whatever overkomen.
Ik zou graag zien dat alle onnodige kosten die hierdoor zijn gemaakt vergoed worden.
Taxi ritten,hotel,vliegticket en de bus kaart van Parijs bercy naar braga Portugal die al was betaald maar waar ze dus voor is geweigerd vanwege een honden bench.
Ik hoop snel van u te horen.

De oplossing

Alle onnodige kosten die hierdoor gemaakt zijn om mijn 19 jarige dochter weer veilig en op haar bestemming te krijgen vergoeden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NLmoeder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben mijn dichtertaal flixbus ticket vergoed en laten nu niets meer van zicht horen. Ik zie graag dat ze de taxi kosten ,hotel en vlucht ook terugbetalen. Ze vinden dat ze met een bus haar reis verder had moeten afmaken. WAAROM HEEFT DIE BUSCHAUFFEUR HAAR DAN IN PARIJS ACHTERGELATEN.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Flixbus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen