Klacht Flixbus: Tickets na bestelling niet via de mail ontvangen.

Klachtnummer
# 268500
Gebruiker
Sabrina Mbunga
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb gisteren tickets gekocht om naar London te gaan op 31 juli en terug te komen op 18 juli, maar heb tot mijn verbazing geen tickets op mijn mail ontvangen.Wel is het gevraagde bedrag al afgeschreven op mijn rekening. Ik reis al vaker met Flixbus en dit is nog nooit gebeurd, Is het mogelijk om toch nog voor 29-7-2017 mijn tickets op mijn mail te ontvangen aub.

De oplossing

Tickets voor 29-7-2017 op mijn mail ontvangen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flixbus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen