Klacht Flixbus: Vertraging van 4 uur.

meikevsoest

Afgelopen dinsdag, 25 juli 2017, en afgelopen zaterdag, 29 juli 2017, heb ik gebruik gemaakt van de diensten van flixbus. Helaas hadden allebei de reizen vertraging. De reis van Eindhoven naar Londen duurde ongeveer 1.5 uur langer dan was voorgesteld. Dit was erg vervelend aangezien ik daarna nog van Londen naar Bath moest reizen en door de vertraging de overstap niet meer heb kunnen halen. Ik had zelfs speling van één uur, wat voldoende zou moeten zijn geweest. De chauffeur reed niet goed, hij stopte telkens zeer abrupt voor een stoplicht en had in Engeland zelfs bijna een man op een scooter aangereden. De chauffeur deelde niks, waardoor je niet wist hoelang de vertraging zou duren en wanneer de nieuwe geschatte tijd was dat we aan zouden komen in Londen. De reis van Londen naar Eindhoven was fijner met betrekking tot de rijstijl, de chauffeur was erg netjes en hield ons op de hoogte als iets niet zoals plan verliep. Het vervelende hier was dat we een vertraging op hebben gelopen van 4 uur, wat ik enorm veel vind.

Ik zou graag het bedrag voor de terugreis van Londen naar Eindhoven willen hebben vergoed, gezien uw voorwaarde dat bij een vertraging van meer dan 120 minuten het geld terug wordt gestort. Het gaat om de boekingnummers; 8041980167 (Londen naar Brussel) en 8041980167 (Brussel naar Eindhoven).

Meike van Soest

Ook een klacht indienen over Flixbus?