Klacht FloatCenter Haaglanden: Hoe gaan mijn tegoeden die ik uit heb staan bij het centrum terug betaald worden?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 352405
Gebruiker
M. Hueber
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De manier waarop er met mij omgegaan wordt, nadat ik een zeer ernstig ongeval gehad heb in de badkamer van het Floatcentrum Haaglanden, met blijvende schade aan mijn arm en schouder en deels invaliditeit van de schouder.
Het ongeval is veroorzaakt dat ik zelf in een stress periode ( met de zorg voor een moeder die terminaal was) op een stoel ben gaan staan in de badkamer van het centrum. Anderzijds was dit wel noodzakelijk omdat de druk van de douche zo laag was, zodat je je haar anders niet kon uitspoelen.

Er is vanuit het centrum geen beetje aandacht naar mij over het ongeval, ik moet de invaliditeit maar alleen verwerken. Vervolgens heb ik vernomen dat het centrum nu verkocht is en de oude eigenaar Rob Koene mij niet op de hoogte gebracht heeft hoe mijn tegoeden nu geborgd gaan worden?

De oplossing

Mijn tegoeden terug betalen. Van juni staat er het vaste abonnement €57,50 en 7 tickets van vakantieveilingen die ik nog niet gebruikt had en Rob Koene wel op mijn naam gezet had.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FloatCenter Haaglanden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Hueber
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas heb ik ook niets gehoord. Wat nu te ondernemen?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over FloatCenter Haaglanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen