Klacht Flohil horeca: Geen gehoor

Klachtnummer
# 18601
Gebruiker
M.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Omdat mijn citruspers binnen een jaar haperde nam ik eind november contact op met de verkoper, Flohil Horeca. Deze zou de pers in eerste instantie afhalen voor reparatie door een ander bedrijf. Echter, toen ik een particuliere klant bleek mocht ik de pers zelf naar dat bedrijf opsturen, kosten voor eigen rekening. Op 26 nov 2012 kwam de pers volgens track & trace aan. Voorts drie weken niets van Flohil gehoord. Na eigen veelvuldige pogingen had ik eind december eindelijk telefonisch contact. De reparateur zou er lang over gedaan hebben, aldus Flohil. Dit vond hij zelf "niet kunnen". Voor kerst ging het helaas niet meer lukken maar 2 januari 2013 zou Flohil de pers zelf terugbrengen. Die dag heb ik thuis op Flohil gewacht; niemand gezien én de mobiele telefoon wordt niet opgenomen. Uiteindelijk een sms gestuurd om aan te geven dat ik Flohil verwacht. Ook de dag daarna wordt de telefoon niet opgenomen. Zelf de reparateur gebeld: de pers was reeds op 27 nov 2012 gereed. Geirriteerd de voicemail van Flohil ingesproken, sindsdien word ik "weggedrukt". Ik vind de wijze van communicatie bijzonder slecht. Bovendien staat de wijze waarop de verantwoordelijkheid wordt verschoven naar de reparateur afkeurenswaardig.

Gewenste oplossing

Ik zou willen dat Flohil Horeaca contact met mij opneemt en de pers z.s.m. langsbrengt op een ook voor mij geschikt tijdstip.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flohil horeca hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flohil horeca?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen