Klacht Floordirekt.nl: Geen goede communicatie en slechte opvolging herroepingsrecht.

Klachtnummer
# 314610
Gebruiker
A.L. Everts
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Directe levering? Zeker niet, is zomaar een week onderweg en over status van bestelling wordt niet gecommuniceerd. Telefonisch niet bereikbaar (afgebroken). Aangezien ik het product snel nodig had (ivm warme weer) ergens anders besteld. Na mailen krijg ik opeens een mail terug met volgnummer en blijkt het al een drietal dagen onderweg te zijn in diverse distributiecentra in Duitsland, terwijl bij bestelling wordt aangegeven dat bij verzending een code gemaild wordt. Die heb ik nooit gehad.

De oplossing

Direct volgsysteem communiceren als pakket verstuurd is en eenvoudiger herroepingsrecht, zonder kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen