Klacht Floordirekt.nl: Geleverde kleur komt niet overeen met wat ik heb besteld.

Klachtnummer
# 303036
Gebruiker
Saskia2211
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had een mokka deurmat besteld in februari. Na bij a een maand ontvangen en krijg vervolgens een oranje mat. Kosten €126,70. Gelijk een foto van de kleur gemaakt en doorgestuurd naar het bedrijf. Gelijk op 12 maart gereclameerd. Krijg je een reactie in het Duits of het Engels. En vragen vervolgens of je een foto wilt sturen. Dit heb ik gelijk gedaan. Vervolgens wordt er gezegd dat ze nog contact met me opnemen. Dit gebeurd weer per mail. Of ik weer foto’s van de bestelling en de kleur van de mat wil sturen. Gedaan. Inmiddels zijn de 14 dagen vertrekken dus ik stuur de mat weer retour. ( kosten voor eigen rekening) Krijg ik vandaag een mail dat ik alsnog de mat moet betalen!! Wat een kansloos bedrijf is dit. Service kennen ze niet en de fabrikant is kleurenblind.

De oplossing

Ik wil best betalen voor een mat maar niet in het oranje. Desnoods zwart!! Of niet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen