Klacht Floordirekt.nl: Het bedrijf start incassotrajecten zonder dat facturen zijn gestuurd of betaalinformatie is gedeeld.

Klachtnummer
# 394309
Gebruiker
WildeKroket
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bedrijf verschaft geen factuur of betalingsinformatie bij een bestelling. Na vier weken volgt een verhoging van de rekening met herinneringskosten, na 8 weken onder waarschuwing start een incassotraject. De levering zelf duurde langer dan aangegeven door het bedrijf.

De oplossing

Stop het incassotraject, verstuur een factuur met betaalgegevens.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen