Klacht Floordirekt.nl: Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 333784
Gebruiker
BoterVijg#216
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 oktober 2018 heb ik bij dit bedrijf een vloermat besteld.
ik zou een melding krijgen als hij verzonden was met de track en tracecode zodat ik wist wanneer het geleverd zou worden .
Aangezien ik geen bericht kreeg heb ik zelf een mail gestuurd, of ze mij de datum en verzendcode konden geven, dat was op 16 november 2018, daarna hoor ik circa acht dagen niks.
Dus ik had nog steeds geen verzend code gehad.
Nu kreeg ik vandaag op 23 november 2018 het bericht dat het pakket bij de buren is afgegeven op 15-11-2018.
Dus ik hoor acht dagen later dat het pakket bij de buren is afgegeven,maar de buren weten van niks

De oplossing

Rekening verscheuren, want ik heb niks ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen