Klacht Floordirekt.nl: Ik krijg een incasso voor een product dat ik geretourneerd heb en van een ander bedrijf

Klachtnummer
# 332194
Gebruiker
Legu
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben 12 mnd geleden een scheerspiegel gekocht bij dit bedrijf. Deze voldeed niet aan de verwachtingen waarop we hem hebben terug gestuurd. Nu bijna een jaar later krijgen we we via een incasso bureau een brief van een duits bedrijf dat we nog een rekening hebben open staan plus een boete. Een spiegel van 26 euro komt nu al op ruim 100 euro uit terwijl we hem hebben geretourneerd. Bij het bedrijf waar voor de incasso over gaat hebben wij nooit iets besteld het gaat hier omdat floordirect.
Onze aankoop was bij vloermat.nl.

De oplossing

Ik heb gelezen dat ver veel meer soort gelijke klachten over dit bedrijf zijn.
Graag wil ik u vragen om onze klacht met de rest mee te nemen.
In de tussen tijd zal ik wachten met betalen, ik heb per slot van rekening ook geen product van hen in mijn bezit

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen