Klacht Floordirekt.nl: incorrecte factuur

Klachtnummer
# 344878
Gebruiker
Suikerklontje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling 2x per abuis ontvangen. 1 wilde wij retourneren, maar mochten wij houden (schriftelijk bevestigd). Maar daarna wel factuur herinneringen sturen. Na maanden niets meer gehoord te hebben, dacht dat het opgelost was, krijg ik een factuur met extra kosten van een incasso bedrijf.

De oplossing

Factuur moet ingetrokken worden en incasso bedrijf ook. Heb zeer duidelijk gecommuniceerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen