Klacht Floordirekt.nl: Lees eerst goed de ervaringen op internet als je een bestelling plaatst.

Klachtnummer
# 543690
Gebruiker
Gebruiker1583920877
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20/5/2021 - 2 vloermatten besteld. Bestelling werd geleverd met 1 vloermat maar de verkeerde kleur. Via mail heb ik Floordirekt op de hoogte gebracht. Ze zouden de bestelling opnieuw verzenden. Dit is gebeurd met terug 1 vloermat en de verkeerde kleur. Nu reageren ze op niets meer. Ik wil gerust deze verkeerde matten terugzenden maar dan op kosten van de verkoper daar het hun fout is.
Ik heb ook een klacht ingediend bij Worldline die de zaak aan het onderzoeken zijn.

De oplossing

Terugbetaling van 57.93 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen