Klacht Floordirekt.nl: na bestelling geen betaling verzoek, na email contact en deze site opdracht gecanceld

Klachtnummer
# 322006
Gebruiker
jplatteel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

had 3 items besteld maar kreeg geen betaling order. dus na 3 dagen navraag krijg ik een mail in duits terug dat ze pas leveren na betaling. gelukkig nog niet betaald. na wat google werk vond ik deze lijst met klachten en heb gelijk mijn order gecanceld. kijken wat er gaat gebeuren aangezien ik binnen 14 dagen cancel en dus binnen het herroepingsrecht val.
in hun Eigen reactie geven ze aan dat ze pas leveren na betaling dus ik gok dat dit afloopt met een siser. we gaan zien. moet nu helaas wel weer opnieuw bestellen.

De oplossing

niets meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen