Klacht Floordirekt.nl: Pakket annuleren en met bezorger van gls retour sturen.

Klachtnummer
# 333336
Gebruiker
ger
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had een 2e bestelling gedaan voor traptrede matten .
Ik dacht dat de eerste bestelling niet gelukt was vandaar de 2e bestelling .
Nu krijg ik de 1e bestelling thuis bezorgt en krijg nu ook de mail dat de 2e bestelling er aam zit te komen die ik helemaal niet wil.
Ik heb meerdere malen naar duitsland gebeld om te annuleren maar word contstand in de wacht gehouden om vervolgens de verbinding te verbreken.
Een dezer dagen komt de bezorger aan de deur om het pakket af te leveren maar wij gaan dit pakket niet in ontvangst nemen en niet tekenen en niet betalen .
Ben benieuwd hoe het afloopt.
We hebben overigens ook nog gemaild maar ook daarop geen reactie.

De oplossing

De bestelling terug nemen en amnuleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen