Klacht Floordirekt.nl: Service is zeer slecht en de kwaliteit van het geleverde is nog slechter.

Klachtnummer
# 363869
Gebruiker
B. van Damme
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tapijttegels scène besteld en werd na bestelling gevraagd om eerst de rekening te betalen. Bedrag overgemaakt naar de Commertzbank Mannheim.
Had ik dat maar niet gedaan want ik hoorde daarna niets meer. Na vele mailwisseling werd ik tot 3 keer gevraagd naar mijn adresgegevens. Het heeft ruim 3 weken geduurd voordat ik het bestelde ontving en de kwaliteit van de tegels is ronduit slecht te noemen. De dikte van de tegel is ongeveer 1mm, dit is dus een gigantische miskoop.

De oplossing

Goede kwaliteit tegel ontvangen of geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen