Klacht Floordirekt.nl: slechte kwaliteit vloermatten.

Klachtnummer
# 306862
Gebruiker
José van Dalen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vloermat gaf binnen 6 weken al problemen, hele rare krassen erop en gebruikte gewoon de stoel die ik al jaren heb, zij zeggen dat het door de wielen komt, NOU echt niet want heb een nieuwe mat gekocht bij Leen Bakker en daarmee gebeurd het niet, maar ze mailen idd in duits en of Engels en steeds door een ander, krijg geen geld terug en terugsturen mag ook niet, wat en oplichters zijn dit zeg!!!

De oplossing

Mat terug sturen( heb hem nog bewaard) en geld retour!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen