Klacht Floordirekt.nl: Waardeloze communicatie vanuit ander bedrijf in het Duits

Klachtnummer
# 339499
Gebruiker
Vincent
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw heeft een mat besteld voor mij tijdens het verhuizen (circa 45 euro) op Vloermat24.nl, is ze vergeten te betalen. Niet aan gedacht in alle drukte. Nog nooit gebeurd. Een paar maanden later krijgen we een Duitse brief, volledig onduidelijk waar het over gaat, vragend voor 145 euro. Contact opgenomen na het bedrijf, na een maand onduidelijkheid komt er eindelijk duidelijkheid waar het over gaat: de desbetreffende mat. Bedrijf geeft aan dat ze al 2 e-mails hebben gestuurd en dus de extra 100 euro logisch is. Blijkt dat ze deze in het Duits hebben gestuurd vanuit een ander bedrijf (een Duits bedrijf), dus ik dacht dat het spam was (nooit iets besteld in Duitsland) en durfde niets aan te clicken. Achteraf gekeken, is in die e-mails ook niet uitgelegd waar de betalingsherinnering voor was.

Kortom, ze vragen ontzettend veel geld voor iets zonder degelijke betalingsherinnering. Nu duwen ze de communicatie naar creditreform, maar dit bedrijf reageert op geen van mijn berichten?

De oplossing

Simpelweg originele prijs betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen