Klacht Floordirekt.nl: wel artikel ontvangen, maar kan hem niet retourneren omdat bedrijf geen retouradres geeft.

Klachtnummer
# 386304
Gebruiker
H Lucassen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

we hebben 3 mnd geleden een doek ontvangen van vloermat24.nl, maar we zagen gauw genoeg dat dit niet de juiste was en hebben toen direct een contactformulier ingediend. we kregen daarna het antwoord dat ze er mee bezig gingen om het probleem op te lossen. dit duurde maar en toen heb ik hun een aantal mails verstuurd met het verzoek om een retouradres te geven zodat ik het doek kon retourneren. 3mnd later krijg ik het verzoek om binnen 5 dagen te betalen met extra kosten en dreigen met incassoburo. kan dit zomaar ik wil het retourneren maar krijg van hun geen antwoord.

De oplossing

retouradres geven zodat ik het artikel kan retourneren. we proberen ook al te bellen, maar er wordt niet opgenomen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen