Klacht Floordirekt.nl: zie klacht

Klachtnummer
# 346772
Gebruiker
Cloud Nine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ze adverteren op de website dat je pas hoeft te betalen na levering.
Ik heb de bestelling geweigerd nadat ze die niet wilde anuleren.
Ze blijven vragen om een betaling vragen terwijl de bestelling retour is gegaan.
Een andere bestelling is na 2 maanden nog niet geleverd dus door mij geanuleerd.
Blijven zeggen dat het niet geannuleerd kan worden en dat ik de rekening moet betalen terwijl er niet is geleverd en ik heb geanuleerd.
Een onbetrouwbaar geheel klopt niks van dus blijf er van weg,

De oplossing

Stoppen met hun mails en ik ga echt niet betalen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floordirekt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floordirekt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen