Klacht Floorworld.nl: Weigering overmaken retourbedrag van €399,33

Klachtnummer
# 28669
Gebruiker
Anouk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vriend en ik hebben onze laminaatvloer Cleanfloor deluxe inclusief ondervloer gekocht bij Floorworld.nl. Zoals afgesproken zouden we het teveel aan materiaal kunnen retourneren. Op 4 mei 2013 hebben wij het resterende materiaal geretourneerd bij [naam verwijderd door moderator]. Aangezien het bedrag â
€ 399,33 was en ze dit bedrag niet in kas hadden, zou het geld de week erna nog overgemaakt worden. Met ondertekende factuur met te retourneren bedrag erbij. Bijna 7 weken later is het geld nog steeds niet gestort! Ik heb viermaal gebeld, alle malen werd vermeld dat het geld direct overgemaakt zou worden met excuses voor het ongemak. Tweemaal heb ik gemaild met bovenstaande, maar beide keren geen reactie! Gemaakte afspraken worden herhaaldelijk NIET nagekomen!! Wat kunnen we nog meer doen om dit geld terug gestort te krijgen?! Wij krijgen sterk het idee dat ze het gehele bedrag niet wensen te retourneren door de gang van zaken.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk het geldbedrag van â‚€ 399,33 teruggestort krijgen op onze rekening..!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floorworld.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?