Klacht Floow Travel: FLOOW TRAVEL VERKOOPT PAKKETREIS INCLUSIEF "GESLOTEN" WATERPARK

Klachtnummer
# 260231
Gebruiker
E.V.A. van der Linde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik boekte een ' all inclusive' reis naar Turkije, hotel Aqua Fantasy Aquapark & Spa. De naam zegt genoeg, een hotel met toegang tot een enorm waterpark. Dit waterpark was de reden om deze reis te boeken met mijn 13-jarige dochter. Echter...het waterpark was nog niet open, slechts de laatste twee dagen van mijn reis. Er staat niets in de voorwaarden of in de omschrijving over aangepaste openingstijden op de site van Floow Travel. Floow travel zelf gaf pas respons na een stevige mail (van mijn vriendin) vanuit Nederland, de vertegenwoordiger ter plaatse liet uiteindelijk weten niks te kunnen doen, geen discussie, geen uitleg, niet eens een persoonlijk gesprek. Slechts een telefoontje die ik zelf initieerde na vele malen contact met helpdesk! Geen tegemoetkoming, niets. Heel veel geld betaald om in dit hotel mét waterpark te kunnen verblijven en Floow Travel geeft niet thuis. Omdat ze klein zijn, zijn ze niet aangesloten bij ANVR. De persoonlijke aanpak is in deze kwestie niet aanwezig, Floow Travel reageert vooralsnog niet en weigert de klacht te registreren!

De oplossing

erkenning van de onwetendheid/misleiding/tekortkoming van de zijde van Floow Travel en natuurlijk een compensatie voor de niet genoten vakantiepret door het wegvallen van een groot (en zeer belangrijk) deel van de pakketreis!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floow Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floow Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen