Klacht Floralehaircare.com: Dat er helemaal geen gehoor aan word gegeven.

Klachtnummer
# 424476
Gebruiker
JumboBic#710
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een whal pro air styler gekocht,maar deze werd veel te heet.Ben naar de winkel terug gegaan en verteld dat hij te warm werd.Ik had hem nog niet gebruikt dat konden zei ook beamen.Ik kreeg mijn geld niet terug,alleen een tegoedbon van 48,50.Ik had nog uitgelegd tijdens de verkoop waarom ik niet tegen een te hete fohn kon.Vanwege mijn chemo verleden is mijn hoofdhuid veel gevoeliger geworden.Ze heeft later ook toegegeven dat het haar fout was Ik kan dus ook helemaal niets met die tegoedbon omdat ik verders geen kappers spullen nodig heb.Dus meerdere malen tel.contact gehad met de winkel en later het hoofdkantoor met een bel verzoek Helaas steeds geen reactie.Dit duurt nu al ruim twee weken.

De oplossing

Dat ze meer begrip tonen.en dat het tot alle tevredenheid word opgelost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floralehaircare.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floralehaircare.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen