Klacht Floris van Bommel: Ontoelaatbare klantenbehandeling

R.J. Terpstra

Omdat ik al vaker problemen heb ondervonden met Floris van Bommel schoenen (en hoe dealers van dit fabrikaat daar mee omgaan) bestel ik uitsluitend via de officiële webshop of bezoek de store in Utrecht of Amsterdam. Regelmatig piepen/kraken/zuchten de schoenen.
Sedert deze insteek heb ik al 2 maal schoenen geretourneerd binnen 14 dagen en worden deze gecrediteerd.
Dit maal echter gebeurd er het volgende:
18 december 2019 stuur ik de schoenen retour.
19 december 2019 ontvangt de fabrikant de schoenen van DHL.
In verband met de naderende feestdagen wacht ik even af.
8 januari 2020 bel ik waarom ik nog niets heb vernomen en dit gesprek is niet bevredigend te noemen.
8 januari 2020 krijg ik 2 mailberichten retour, de 1e geeft aan dat men het pakket aan het zoeken is. De 2e geeft aan dat er verwarring is en dat de factuur gecrediteerd zal worden.
16 januari 2020 bel ik maar weer waar de creditering blijft en bevestig ik deze constatering én de telefonisch gemaakte afspraak dat ik het bedrag op 17 januari 2020 bijgeschreven zal krijgen.
Op dit moment wacht ik dus al 13!!! kalenderdagen op de creditering na de bevestiging dat mijn klacht gegrond is verklaard.
ONBESCHOFT!!!!

Per direct crediteren en zorgen dat dit soort zaken never meer voorkomen!!!

Wij vinden dat Floris van Bommel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Floris van Bommel?