Klacht Floris van Bommel: van Bommel neemt mijn klacht niet serieus.

Klachtnummer
# 408850
Gebruiker
Farida
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze klacht heb ik neergelegd via klacht.nl maar van Bommel neemt de klacht daar niet in behandeling, vandaar dat ik het alsnog via deze wijze meldt bij u.



Als trouwe drager van Floris schoenen ben ik deze keer wel erg ontevreden over mijn schoenen. Het betreft een paar cognac kleurige half hoge schoenen waar al diverse malen de veters van af braken. Toen ik dit meldde bij Floris van Bommel ontving ik als goedmakertje een paar nieuwe veters. Heb daarna zelf nog enkele keren andere veters moeten halen omdat de ontvangen veters ook te zwak waren. Tot mijn grote teleurstelling scheurde gister de achterzijde bij de naad helemaal los van de schoen. De andere schoen zal ook niet lang meer meegaan wat ik zie. De schoenen waren niet voor dagelijks gebruik, heb ze maar enkele keren aangehad.
Van het merk Floris en de prijs van 260,00 euro verwacht ik zeker meer kwaliteit. Helaas is de winkel waar ik deze heb aangeschaft inmiddels failliet, vandaar dat ik mij richt tot Floris want zij zijn verantwoordelijk voor de kwaliteit en de service.
Floris neemt de klacht niet serieus .

De oplossing

dat het bedrijf met een passende oplossing komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floris van Bommel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floris van Bommel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen