Klacht Florius: Bank wil niet dat ik mijn hypotheek aflos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 270991
Gebruiker
sander
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een spaarhypotheek en wil deze aflossen na de eerste vaste periode van 20 jaar. Dit wil ik doen met eigen middelen en het opgebouwde spaardepot.
Echter Florius wil dat ik dan eerst een andere hypotheek neem en hiervoor ook €150 voor ontvangen... Gelukkig heb ik eerder op de chat te horen gekregen dat zij alles gratis en geheel zouden regelen.
Echter ik ben nu al een paar weken bezig om het opgelost te krijgen. Ze nemen geen contact op met de verzekeraar waar de spaarpot zit. Ze komen niet hun eerdere afspraken, die ze me hebben gemaild niet na.

De oplossing

Dat ze hun slogan nakomen: aflossen zonder kosten. En natuurlijk dat ze een betrouwbare bank worden, die doet wat ze zeggen

1 reactie

  1. Auteur
    sander
    Datum
    Na ee week nog geen reactie gehad...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sander
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb zelf actie moeten ondernemen, en de aflossing moet eerst compleet voldaan worden. Zeer onvriendelijke hypotheekverstrekker, welke niet zijn eigen afspraken nakomt. Personeel heeft geen inlevingsvermogen in de klant. Florius is zeker niet aan te raden als hypotheekleverancier. Werken eerder tegen dan mee. Ze willen duidelijk liever niet dat je de hypotheek eerder aflost!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Florius?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen