Klacht Florius: Bank wil niet dat ik mijn hypotheek aflos

sander

Ik heb een spaarhypotheek en wil deze aflossen na de eerste vaste periode van 20 jaar. Dit wil ik doen met eigen middelen en het opgebouwde spaardepot.
Echter Florius wil dat ik dan eerst een andere hypotheek neem en hiervoor ook €150 voor ontvangen... Gelukkig heb ik eerder op de chat te horen gekregen dat zij alles gratis en geheel zouden regelen.
Echter ik ben nu al een paar weken bezig om het opgelost te krijgen. Ze nemen geen contact op met de verzekeraar waar de spaarpot zit. Ze komen niet hun eerdere afspraken, die ze me hebben gemaild niet na.

Dat ze hun slogan nakomen: aflossen zonder kosten. En natuurlijk dat ze een betrouwbare bank worden, die doet wat ze zeggen

sander
    Na ee week nog geen reactie gehad...

sander
Ik heb zelf actie moeten ondernemen, en de aflossing moet eerst compleet voldaan worden. Zeer onvriendelijke hypotheekverstrekker, welke niet zijn eigen afspraken nakomt. Personeel heeft geen inlevingsvermogen in de klant. Florius is zeker niet aan te raden als hypotheekleverancier. Werken eerder tegen dan mee. Ze willen duidelijk liever niet dat je de hypotheek eerder aflost!

Ook een klacht indienen over Florius?