Klacht Florius: Niet akkoord met de werkwijze verekening rente.
Details
De klacht
In december 2018 heb ik een gedeelte van mijn hypotheek afgelost. Florius heeft in deze maand het “oude” maandbedrag aan rente geïncasseerd.De rentebesparing is verrekend met het nog uitstaande leendeel.
Ik heb over deze werkwijze met Florius telefonisch en schriftelijk contact gehad en laten weten hiermee niet akkoord te gaan en het knap brutaal vind dat zij bepalen wat er met het geld van hun klant gebeurd.
Volgens Florius hebben zij de vrijheid om zo te handelen.
Heeft Floris inderdaad de bevoegdheid zoals boven omschreven?
De oplossing
Terugdraaien verrekening en voor de toekomst de werkwijze aanpassen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.