Klacht Florius: Niet akkoord met de werkwijze verekening rente.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 353188
Gebruiker
Appelgroen#49
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In december 2018 heb ik een gedeelte van mijn hypotheek afgelost. Florius heeft in deze maand het “oude” maandbedrag aan rente geïncasseerd.
De rentebesparing is verrekend met het nog uitstaande leendeel.
Ik heb over deze werkwijze met Florius telefonisch en schriftelijk contact gehad en laten weten hiermee niet akkoord te gaan en het knap brutaal vind dat zij bepalen wat er met het geld van hun klant gebeurd.
Volgens Florius hebben zij de vrijheid om zo te handelen.
Heeft Floris inderdaad de bevoegdheid zoals boven omschreven?

De oplossing

Terugdraaien verrekening en voor de toekomst de werkwijze aanpassen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Appelgroen#49
Datum
Uiteindelijke oplossing
Door verwezen naar de juiste instantie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Florius?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen