Klacht Florius: Onrespectvolle bejegening en beiindiging inboedelverzekering

Dag

Nalatig geweest met het afhandelen van de schade in 2009 tot 2012. Toen ik besloot om de verzekering te beindigen in 2011 werd mij excuses aangeboden en is er een expert thuis geweest om de schade op te nemen. Ik was blij omdat na 2 jaar eindelijk de schades in behandeling werden genomen. Florius besloot tot mijn verbazing toen om de verzekering zelf te beindigen. Ik was een te groot risico, hierbij vergaten ze dat de schade niet van 1 keer was maar van de afgelopen 3 jaar. Nu kan ik mij niet meer op een normale manier verzekeren omdat ik op een zwarte lijst sta geregistreerd. Mijn enigste vraag is om deze registratie ongedaan te maken. Sinds 2011 heb ik geen enkele schade, dit bewijst hun onrespectvolle bejegening en starre houding om tot een oplossing te komen. Op dit moment zijn wij helaas met dank aan Florius ONVERZEKERD!!!!

Beschrijf je klacht in maximaal 1000 karakters...

Ik verwacht dat de registratie ongedaan wordt gemaakt, gezien het feit dat ik geen risicofactor ben en zodat wij ons kunnen verzekeren. Desnoods blijf ik verzekerd bij Florius indien zij bereid zijn om dit samen op te lossen.

Florius
    Wij hebben uw klacht in behandeling. U ontvangt in de loop van volgende week van ons een inhoudelijke reactie. Met vriendelijke groet, Florius
    Dag
    Helaas heeft Florius gereageerd op een manier die hun waardig is. Op 30-09-2011 is er tot maart 2012 niet gereageerd. Ik ben dan ook erg benieuwd en wil antwoord waarom zij niet gereageerd hebben op onderstaand verzoek op 16-03-2012 om 15:26 uur??
    Beste heer Tomassen,
    Zoals telefonisch afgesproken kunt u de aansprakelijkheidsverzekering met polisnu xxxx stopzetten per 1 januari 2012. Dit geldt ook voor mijn inboedelverzekering gezien de slechte verloop.
    Dag
    Ter volledigheid wil ik aanvullen dat ik refereer op de e-mails die ik heb verzonden op 30-09-2011 en 16 maart 2012 om 15:26 uur.
    Florius
    Wij hebben uw klacht opnieuw in behandeling genomen. Met vriendelijke groet. Florius
    Florius
    Op 18 juni hebben wij een brief geschreven waarin wij aangeven dat wij geen aparte registratie hebben geplaatst. Met vriendelijke groet, Florius

Ook een klacht indienen over Florius?