Klacht Florius: Verlaging risico opslag hypotheek na extra aflossing

Derosa2008

Op 31 oktober 2017 extra aflossing op mijn hypotheek gedaan waarna onze risico opslag met 0,45% omlaag zou moeten gaan volgens de geldende risico klassen. Op 30 oktober 2017 een recent taxatierapport gemaild. Na eerst via 2 x een chatgesprek gevraagd wanneer de risico opslag aangepast zou worden geen duidelijk antwoord gekregen.Op 29 november aangegeven dat ik nog steeds geen aanpassing in het maandelijkse hypotheekbedrag heb gezien. Automatisch incasso op 30 november van het oude bedrag geweigerd.( nieuwe bedrag zou minimaal € 350,= lager moeten zijn) Op 6 december weer gebeld dat ik behoorlijk teleurgesteld ben in Florius hypotheken. Klacht ingediend. Mail teruggekregen met excuses en aangeven dat ik gelijk heb en zou zsm opgelost worden. Vandaag 09 december per post een brief van Florius ontvangen gedateerd 05 december met nog steeds het oude bedrag en een aanmaning dat er niet automatisch geïncasseerd kon worden. Ik heb 2 vragen aan Florius: Waar zijn jullie in vredesnaam mee bezig? Waarom moet ik al 6 weken op antwoord wachten terwijl jullie alle gegevens allang hebben ontvangen.

Al met al een zeer ontevreden klant van Florius die spijt heeft dat hij zijn hypotheek bij Florius heeft ondergebracht.

R. Boer

Ook een klacht indienen over Florius?