Klacht Floryday.com: Gewoon oplichting!

Jet van der Pas

Wat een moeizame weg om een pakket terug te sturen! Ik ben het al behoorlijk beu na een aantal mailtjes, maar geef niet op:
Mijn pogingen om terug te sturen:
• Ik stuur een mail naar service@floryday.net om aan te geven dat ik een pakket terug wil sturen met de bijbehorende gegevens.

• Floryday :"Onze klant vertegenwoordiger heeft gereageerd op uw Ticket ( .......nr) en in uw antwoordt stelt u voor een keuze te maken tussen verschillende opties en u die toe te zenden. We zullen de volgende stappen voor u verwerken zodra u ons uw keuze vertelt. Beantwoord deze e-mail alstublieft om ons te laten weten welke opties u wilt voordat we de volgende stap verwerken"

• Om een vage reden een verkeerd emailadres en dit staat specifiek ook in de mail. Dat roept bij mij al vraagtekens op "Wat betreft het e-mailadres, moeten we dit in ons systeem voor u wijzigen?" Ik vraag om dit te wijzigen.

• Mijn keuze valt op optie 1: "u kunt het item (s) retourneren naar ons Belgische magazijn en dan zullen wij de terugbetaling van EUR 134,33 (100% van de productwaarde) initiëren zodra we het geretourneerde pakket hebben ontvangen. Als u voor deze optie kiest, laat het ons dan weten en we zullen u het retouradres en de retourinstructie verstrekken."

• Ik stuur Floryday mijn keuze voor optie 1: "Ik ga voor optie 1. Verstuurt u me a.u.b. het retouradres en de retourinstructie Graag het emailadres wijzigen in uw systeem Met vriendelijke groet, Jet "

• Floryday : "Uw antwoord op het verzoek ....nr te ondersteunen is geconstateerd. U kunt dit ticket de voortgang hier online: hier wordt een link aangegeven". Dan begin ik te vermoeden dat er mogelijk iets niet klopt, de gebruikte taal is n.l. niet correct.

• mail naar Floryday: Met deze link kom ik uitsluitend terecht op de website. Verder dan dat kom ik niet, om de juiste en beloofde gegevens te achterhalen om mijn bestelling te retourneren. Ik verzoek ik u mij de juiste gegevens door te sturen, waarop ik tot heden, nog geen correct antwoord heb mogen ontvangen
mail Floryday: . Ik wil van u het retouradres en de retourinstructie!!!! Die kan ik op de door u gestuurde link niet vinden. Hiermee kom ik uitsluitend op de website terecht.

• nog een mail : Ik wil van u het retouradres en de retourinstructie!!!! Zoals aangegeven en beloofd in uw tekst bij optie 1. Ik heb me aan de afspraak gehouden, nu is het aan u.

Mijn geld terug en dat iemand dit bedrijf eens flink aan de tand gaat voelen.
Er zou een bedrag worden teruggestort, maar tot op heden nog niets ontvangen. Het duurt en duurt, je blijft maar mailen en vragen,. Heb de indruk dat als je niet aanhoudt, Floryday zelf geen verdere initiatieven neemt, dit overlaat aan de klant. Zeer slechte en trage communicatie.

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Floryday.com?