Opgelost door Floryday.com: Diefstal van € 160. Wel betaald niets geleverd

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 279489
Gebruiker
Herva
Datum
5 reacties

Details

Klacht

September voor 160 euro besteld en betaald vandaag 2 november 2017 niets ontvangen, zogenaamd drukte kunnen niet alles leveren .
Ben dom geweest hierzomaar te bestellen , het voelt als diefstal en oplichting.
In het begin kreeg ik nog wel antwoord maar nu zijn ze doodstil
Heb verschillende malen om mijn geld terug gevraagd

Gewenste oplossing

Wil mijn € 160;24 terug mijn bestelling heeft het nummer 025799562014
Geboden oplossing
Kreeg 5 dagen geleden mijn geld terug gestort. Dank voor jullie bemiddeling
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname
    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday
  2. Auteur
    Herva
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Floryday
    Datum
    Bestr klant,

    Bedankt voor uw deelname,

    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Onze service team stuurt u binnen 24 uur de beste oplossing toe. U kunt op ons rekenen en komen zeker terug op uw vraag. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday
  4. Auteur
    Herva
    Datum
    Nog steeds geen geld ontvangen. Wil mijn geld terug
  5. Auteur
    Herva
    Datum
    Vandaag is het geld terug gestort

    Vr groeten

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Floryday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen