Klacht Floryday.com: een hele slechte,ondoorzichtige service

Klachtnummer
# 446295
Gebruiker
MilesPeter?
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op mijn verzoek om een retourticket voor de door mij bestelde artikelen krijg ik geen reactie. Mailtjes worden ook niet beantwoord.
Ik ben dus erg boos, dat ik als klant zo behandeld word. Van mij uit dus geen enkele reclame meer over dit bedrijf en ook geen bestellingen meer.

Gewenste oplossing

zorgen dat ik mijn bestelde artikelen 'gewoon' retourneren, zonder dagen aan het mailen te zijn geweest met geen enkel resultaat. Ik kan dit pakket niet versturen bij DHL.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen