Klacht Floryday.com: Geen goed communicatiesysteem

Klachtnummer
# 460093
Gebruiker
Webklant#478
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het lijkt niet mogelijk te retourneren.
Afgezien van het feit dat het artikel, schoenen, totaal niet lijkt op wat op de foto werd aangeboden, en wat de reden is van mijn retour- besluit.
Dan moet ik eerst inloggen op de website, een retouraanvraag doen, en daar gaat het al mis: Kom steeds weer terug in hetzelfde aanvraagprogramma.
Meerdere malen geprobeerd.
Vraag me af of ik nou echt de enige zou zijn die hier niet uitkomt.
Intussen is de retourtermijn, 14 dagen, bijna voorbij.
Ik zou contact op kunnen nemen, maar daar is geen duidelijke manier voor aangegeven.
Graag advies/ hulp.
Vriendelijke groet,
J. Riem Vis

Gewenste oplossing

Hulp geven bij retourneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen