Klacht Floryday.com: Geen retouradres ontvangen

Klachtnummer
# 452620
Gebruiker
CE/27/07
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wil iets retour zenden, maar FloryDay stuurt mij geen retouradres.
Nu al 2 keer een ome line ticket ingevuld volgens de instructies, maar krijg geen reactie of adres gegevens waar ik het pakket naar toe moet sturen

Gewenste oplossing

Retour adres naar mij mailen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen