Klacht Floryday.com: Geld terug en adres waar je kan retourneren

Klachtnummer
# 292583
Gebruiker
Corine
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Jurk is verschrikkelijk, hele andere als op de foto
Kwaliteit is nog minder dan een pyama
Ik hoop dat ik zsm het pakketje met het juiste adres kan retourneren en mijn geld terug gestort krijg, waar ik recht op heb..

Gewenste oplossing

Aangezien ik geen ster in Engels ben, en ik graag het adres wil en de afhandeling zsm plaats vind..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname,

    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday

Ook een klacht indienen over Floryday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen