Klacht Floryday.com: hele moeilijke site van floryday

Klachtnummer
# 467190
Gebruiker
leeuw
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 12 06 2020 heb ik een pakket geretourneerd daarvan heb ik van floryday geen bevestiging ontvangen nu krijg ik een aanmaning van klarna
dat er al e 13,50 aanmaningskosten bijkomen het pakket heb ik aangetekend verzonden ook een brief naar klarna voor de betaling dit koste mij al 17,00 euro nu probeer ik via de site van floryday met hen in contact te komen wat mij niet lukt . Hoe moet ik nu verder ??

Gewenste oplossing

een reactie van floryday

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen