Opgelost door Floryday.com: Het is onmogelijk iets retour te zenden aan Floryday.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 309704
Gebruiker
Grietemui
Datum
2 reacties

Details

Klacht


Ik had kleding besteld bij Floryday en wilde daarvan een gedeelte retour zenden.
Het is vrijwel onmogelijk om überhaupt iets op de site te vinden waar je aan kunt geven dat je spullen retour wilt zenden.
Ik heb inmiddels 5!! mails verzonden met de opmerking dat ik het retouradres wil hebben. Dit krijg ik dus niet..............
Ik krijg wel een automatisch gegenereerd berichtje waar ik niks aan heb.

Gewenste oplossing

Ik wil een retouradres hebben.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Grietemui
    Datum
    Heb uiteindelijk wel een retouradres gekregen maar geld is nog niet overgemaakt.
  2. Auteur
    Grietemui
    Datum
    Helaas is mijn geld nog steeds niet teruggestort.
    Op 28-06 heb kleding retour gezonden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Floryday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen