Klacht Floryday.com: Ik wil mijn bestelling terug sturen naar het juiste adres portvrij

Gebruiker1540131116

5-7-2020 Twee jurkjes besteld niet betaald omdat ik het niet vertrouwde ( zou betalen via Klarna achteraf). Maar goed ook, want de pasvorm was slecht en de stof ook en er was geen pakbon bijgesloten. Ik heb een retour formulier in gevuld via hun site en kreeg dit adres:
FloryDay Return Center
Rue de L" Informatique 10-1 4460
Grâce Hollogne
Belgie
postcode 4460
Ik heb mijn pakket 21-7-2020 terug gestuurd naar bovenstaande adres (versturen kosten 13 euro) en kreeg het 25-7-2020 terug.
Nu weet ik het niet meer, ik heb gezocht naar een telefoonnummer of een klantenservice maar ik komt nergens. Ik ga wel contact opnemen met Klarna misschien kunnen zij mijn verder helpen.
Ik heb nog wel de bestelbon op mijn telefoon staan maar geen track & tracenummer dat is verdwenen van mijn telefoon.

Mvg Linda Super

Het goede adres aan mijn doorsturen

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Floryday.com?