Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Floryday.com: Jurk na 2x nog niet geleverd, door yuconexpress
Details
Klacht
Ik heb een jurk besteld bij Florian, de vervoerder zegt dat deze is afgeleverd, en dat is niet zo, hij is voor de 2e maal besteld, zou tussen 23en 27 augustus komen, en dat word ineens 12e 17 september, de vervoerder is yuconexpress, hopelijk komt hij deze keer aan, anders gaat daar nooit meer besteld worden, deze levertijd is slecht.Gewenste oplossing
Het bedrijf heeft de 2e keer besteld, goede zaak, maar ook nu is de vervoerder yuconexpress niet duidelijk in levering, neem een andere, bv post NL, of DHLBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.