Klacht Floryday.com: Jurk na 2x nog niet geleverd, door yuconexpress

Klachtnummer
# 385378
Gebruiker
Vlinder
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een jurk besteld bij Florian, de vervoerder zegt dat deze is afgeleverd, en dat is niet zo, hij is voor de 2e maal besteld, zou tussen 23en 27 augustus komen, en dat word ineens 12e 17 september, de vervoerder is yuconexpress, hopelijk komt hij deze keer aan, anders gaat daar nooit meer besteld worden, deze levertijd is slecht.

Gewenste oplossing

Het bedrijf heeft de 2e keer besteld, goede zaak, maar ook nu is de vervoerder yuconexpress niet duidelijk in levering, neem een andere, bv post NL, of DHL

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Vlinder
    Datum
    Het pakketje is er nog steeds niet

Ook een klacht indienen over Floryday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen