Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Floryday.com: Moeite met artikelen retour zenden
Details
Klacht
Twee keer een bestelling gedaan bij FlorydayHet eerste product was prima qua kwaliteit en pasvorm.
Het tweede product weer prima van kwaliteit maar niet de juiste pasvorm en een andere kleur dan besteld. In eerste instantie is het heel moeilijk en een zoekplaatje om een retourticket formulier te vinden en in te vullen. Vervolgens is er tot 2 weken na aanvraag nog geen retourticket geleverd.
Dus het betaalde bedrag heb ik ook nog niet retour.
Waarom is er in eerste instantie geen ingesloten retourticket bij het artikel geleverd?
Gewenste oplossing
Graag zo snel mogelijk een retourticket sturen. Dan kan ik het artikel terugsturen en kan het betaalde bedrag op mijn rekening terug gestort worden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.