Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Floryday.com: Onbetrouwbaar bedrijf, er is geen contact te krijgen en dit moet om iets terug te sturen.
Details
Klacht
Na het bestellen van een jurk heb ik ook de verzendkosten betaald. De jurk past niet. Het is onmogelijk. Om contact te krijgen ( telefonisch een boodschap ingesproken en meerdere mailtjes via hun eigen site gestuurd) nergens een adres te vinden om iets terug te sturen ( ook op eigen kosten) er is geen enkele gerankte dat ik mijn geld terug krijg. Wat een oplichters bende, deze firma hoort niet thuis op Facebook.Gewenste oplossing
Ik wil de jurk terug sturen en mijn geld terug hebben. Aangezien ik al voor verzendkosten heb betaald vind ik het niet juist om nu weer te betalen om de jurk terug te sturen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.