Opgelost door Floryday.com: Onbetrouwbaar bedrijf, er is geen contact te krijgen en dit moet om iets terug te sturen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 277200
Gebruiker
Klaviertje
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Na het bestellen van een jurk heb ik ook de verzendkosten betaald. De jurk past niet. Het is onmogelijk. Om contact te krijgen ( telefonisch een boodschap ingesproken en meerdere mailtjes via hun eigen site gestuurd) nergens een adres te vinden om iets terug te sturen ( ook op eigen kosten) er is geen enkele gerankte dat ik mijn geld terug krijg. Wat een oplichters bende, deze firma hoort niet thuis op Facebook.

Gewenste oplossing

Ik wil de jurk terug sturen en mijn geld terug hebben. Aangezien ik al voor verzendkosten heb betaald vind ik het niet juist om nu weer te betalen om de jurk terug te sturen.
Geboden oplossing
Het aankoop bedrag heb ik terug ontvangen waarvoor dank. Ik ben tevreden met de oplossing die floryday heeft geboden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Klaviertje
    Datum
    I.v.m. Een vakantie heb ik niet kunnen regageren. Ik wacht nu op een retour adres van floryday zodat ik de jurk terug kan sturen en het geld retour krijg.
  2. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname.,

    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday
  3. Auteur
    Klaviertje
    Datum
    Vandaag het pakketje teruggestuurd naar Engeland. Ik heb het retour adres en de retour instructies ontvangen per mail. Ik ben benieuwd naar de afhandeling
  4. Auteur
    Klaviertje
    Datum
    Ik wacht nog op teruggave van het aankoopbedrag als dat is bijgeschreven verwijder ik de klacht en zal de afhandeling beoordelen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Floryday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen