Opgelost door Floryday.com: Onbetrouwbaar bedrijf, er is geen contact te krijgen en dit moet om iets terug te sturen.

Klaviertje

Na het bestellen van een jurk heb ik ook de verzendkosten betaald. De jurk past niet. Het is onmogelijk. Om contact te krijgen ( telefonisch een boodschap ingesproken en meerdere mailtjes via hun eigen site gestuurd) nergens een adres te vinden om iets terug te sturen ( ook op eigen kosten) er is geen enkele gerankte dat ik mijn geld terug krijg. Wat een oplichters bende, deze firma hoort niet thuis op Facebook.

Ik wil de jurk terug sturen en mijn geld terug hebben. Aangezien ik al voor verzendkosten heb betaald vind ik het niet juist om nu weer te betalen om de jurk terug te sturen.
Het aankoop bedrag heb ik terug ontvangen waarvoor dank. Ik ben tevreden met de oplossing die floryday heeft geboden.

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Klaviertje
    I.v.m. Een vakantie heb ik niet kunnen regageren. Ik wacht nu op een retour adres van floryday zodat ik de jurk terug kan sturen en het geld retour krijg.
    Floryday
    Beste klant,

Bedankt voor uw deelname.,

Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

Met vriendelijke groet
    Floryday
    Klaviertje
    Vandaag het pakketje teruggestuurd naar Engeland. Ik heb het retour adres en de retour instructies ontvangen per mail. Ik ben benieuwd naar de afhandeling
    Klaviertje
    Ik wacht nog op teruggave van het aankoopbedrag als dat is bijgeschreven verwijder ik de klacht en zal de afhandeling beoordelen

Ook een klacht indienen over Floryday.com?