Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Floryday.com: Retour/Geld terug verkeerd geleverde/beschadigde blouses
Details
Klacht
#2265084782Moederdag kado besteld, zag tot mijn afschuw dat het niet binnen 5 dagen geleverd zou worden, aangezien het uit china moest komen! Kan zijn dat ik daar overheen gelezen heb, maar als ik dat had geweten, had ik hier al niets besteld.
Eenmaal binnen bleek het:
1: beschadigd! Label was eruit geknipt.
2: vies! zat vlekje op 1 van de twee blouses
3: verkeerde maat! op de verpakking stond een grotere maat dan het label van het geleverd product aangaf, op 1 van de twee blouses zat nog wel een label. 4: slechte kwaliteit
Probeer al twee weken een retour adres te krijgen via mail. Op het eerste mailtje werd gereageerd, met de vraag om meer foto's. Deze gestuurd, echter nu blijft het stil.... Geeft mij geen goed gevoel. Krijg het idee dat ik opgelicht ben. Hier dus niets kopen!
English: Bought a mothers day present. Two blouses. Didn't know the where shipped from china. Delivered blouses where bad quality, dirty (one blouse had a small stain), damaged (label of one blouse was cut off) and on top of that the wrong size!
So you didn't deliver what was ordered. Therefore I asked my money back and a shipping adres to send them back. Shipping costs for Floryday offcourse, because you delivered something I didn't order and damaged. Got one mail back, requesting more photo's. Did that, but now hearing nothing anymore. Very bad and mad. On top of that, you're ticket system sucks. Don't see any content in the customer ticket environment. #2265084782 Every time I request a response, a new ticket is added. Not very user/customer friendly
Gewenste oplossing
Volledige geldbedrag terug plus verzendkosten. Mochten jullie de blouses nog terug willen ontvangen, graag een retouradres plus verzendkosten overmaken, zodat ik ze retour kan sturen.English:
Full refund, also refund of shipping costs. If you want to receive the blouses back, provide a shipping adres and transfer costs for shipping.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.