Opgelost door Floryday.com: Retourneren, niet bereikbaar!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 316582
Gebruiker
Nene
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Retourneren: ik heb een jurk gekocht en het is te klein en voldoet niet aan de kwaliteit. Ik wil die retourneren volgens hun beleid, maar er klopt niks van. Je krijgt alleen maar een automatisch gegenereerde bericht dat ze contact met jou opneemt binnen 24 uur, maar niks van waar. Zelf heb je geen retour adres! Slechte service! Ik raad iedereen af!

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Het retourneren is al afgehandeld. Ik heb mijn geld terug gestort gekregen. Een week na mijn klachten. Dus ik ben blij
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nene
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Nene
    Datum
    Ik heb net een adres gekregen van floryday, dus ik hoop snel mijn geld terug te krijgen , als ik het terug opstuurt. Dat ga ik vandaag doen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Floryday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen