Klacht Floryday.com: Slechte communicatie

Klachtnummer
# 465405
Gebruiker
B.E. Leijssenaar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wil blouses retourneren. Heb dat via de mail gemeld op 10 juli 2020.
Maar krijg helemaal geen antwoord of gegevens om het retour te zenden.
Zeer klantonvriendelijk.

Gewenste oplossing

Nu meteen de retourgegevens doormailen, zodat alles op de post kan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen