Klacht Floryday.com: Waar moet de retourzending naartoe?

Klachtnummer
# 343043
Gebruiker
Anna
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket ontvangen zonder bestellijst en retourlabel. Teruggestuurd pakket werd geretourneerd omdat ze verhuisd zouden zijn. Van Flory- day geen adres gehad, wel de mededeling in e-mail dat het naar Belgie moet worden gestuurd, maar als ik geen adres heb wordt dat lastig. Ik zal nooit meer iets bestellen bij Floryday!

Gewenste oplossing

Graag meedelen naar welk adres de retourzending moet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Anna
    Datum
    Nog steeds niets vernomen van Floryday.
    Ze reageren ook niet op de mail!

Ook een klacht indienen over Floryday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen