Klacht Floryday: bestelde kleding floryday niet te retourneren

Klachtnummer
# 265467
Gebruiker
m709
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kleding besteld bij Floryday, helaas moet ik het retourneren omdat het niet past. Dit is niet mogelijk omdat ze geen adres achter laten en je steeds in een ciceltje ronddraait van het invullen van de klacht. Er komt steeds een vreemde reactie terug. 'Wilt u het deels retourneren, of wilt u niet retourneren', 'we nemen contact met u op', 'klik op onderstaande link' waarbij je weer uitkomt bij het invullen van de klacht. Schandalig.
Er wordt geen adres gegeven waar de kleding/bestelling naar toe kan. Laat staan dat het bedrag terug op mijn rekening komt
Daarnaast worden er 18 euro verzendkosten gerekend. Heel irritant, wat een klant onvriendelijk bedrijf is dit zeg.
Doe geen bestelling bij floryday!!!!

De oplossing

retour adres bekend maken
geld terug storten bij de klant

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen