Klacht Floryday: Dat je iets koop en de adres krijg om terug te kunnen opsturen

Klachtnummer
# 275455
Gebruiker
Marja111
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 jurken besteld, wel gekregen, maar de maten waren niet goed. Waren te klein. Er zat in het pakket geen terugbon. Dus opgebeld, niet bereikbaar, dan via chats, moest ik via de webside melden. Gedaan via webside formulier, antwoord gekregen dat moest ik naar een link die niet klopte want moest ik weer het formulier invullen en zo weer het zelfde antwoord en steeds geen adres om terug te opsturen.

De oplossing

Tja de bedoeling was terug en iets anders te bestellen of geld terug, een normale bedrijf voeg een terugbon op voor het geval dst niet goed is, maar dan doen ze niet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen