Klacht Floryday: Duurt erg lang

Klachtnummer
# 358610
Gebruiker
Zomer#jurk#beetjejammer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mn jurkje begin febr besteld nog steeds niét binnen, wél betaald.

De oplossing

Graag ernaar kijken , misschien per ongeluk afgesteld doordat ik hm 3x had betaald. Keurig netjes 2x terug gestort gekregen, alleen mn Betaalde jurkje nog steeds niet binnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen